onedirectionsliv

Alla inlägg under februari 2013

Av Mathilda - 22 februari 2013 16:04

Hej jag ska ha en frågestund här nu!! Skriv frågan i kommentarerna!

Av Mathilda - 19 februari 2013 21:39

Ni måste läsa min andra blogg: Http://Gotlandsbastablogg.blogg.se

Av Mathilda - 18 februari 2013 22:09

Heej!! Jag har skypat med ett par kompisar som går i Västerhejde! Det är: Freja<3, WilmerXD, Christina<3 och Emil:-) Dem är fett roliga
God natt bloggen!!

Av Mathilda - 18 februari 2013 14:03

Heej Bloggen!!! Nu sitter jag i bussen på väg hem! :) Vad har ni gjort idag??

Av Mathilda - 17 februari 2013 21:44

Hej finaste bloggen!! Nu ska jag sova!! Vi hörs och ses imorgon bloggen!

Av Mathilda - 12 februari 2013 13:11

Hej bloggen! Igår var jag hemma från skolan därför att jag var förkyld med feber! Igår gjorde jag nästan ingenting, jag kollade min facebook!!! Där fick jag världens roligaste nyhet 1D world kommer till SVERIGE!!! Ni som inte vet vad 1D world är så är det en affär med One direction saker som t. ex: Tjocktröjor, skal, pappersfigurer med dem, posters, kalendrar, kepsar och mycket mer, det finns saker som aldrig har sålts i Sverige tidigare! Idag har jag bara tagit det lungt!!! 1D world ser ut så här:

 Men det värsta är att den kommer bara vara öppen i 15 dagar efter öppningsdagen som är den 23:e februari! :( Jag är One directions största fan, och det är jättesvårt för mig att åka dit! Mormor kan du åka dit?? Köp snälla någonting! Om ni vill läsa mer om 1D world så kan ni läsa det här .
Mormor om du läser vart det ligger kan du vara jättesnäll och åka dit och köpa någonting, eller så kan jag komma till dig på Sportlovet, så åker vi dit! Om du läser detta blogginlägg så ring mig då! Kram kram från Mathilda!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Jättebra!
 Bra
 Sådär
 Inte den bästa
 Dålig
 Sämst
 Suger
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards