onedirectionsliv

Direktlänk till inlägg 12 februari 2013

1D world sverige!

Av Mathilda - 12 februari 2013 13:11

Hej bloggen! Igår var jag hemma från skolan därför att jag var förkyld med feber! Igår gjorde jag nästan ingenting, jag kollade min facebook!!! Där fick jag världens roligaste nyhet 1D world kommer till SVERIGE!!! Ni som inte vet vad 1D world är så är det en affär med One direction saker som t. ex: Tjocktröjor, skal, pappersfigurer med dem, posters, kalendrar, kepsar och mycket mer, det finns saker som aldrig har sålts i Sverige tidigare! Idag har jag bara tagit det lungt!!! 1D world ser ut så här:

 Men det värsta är att den kommer bara vara öppen i 15 dagar efter öppningsdagen som är den 23:e februari! :( Jag är One directions största fan, och det är jättesvårt för mig att åka dit! Mormor kan du åka dit?? Köp snälla någonting! Om ni vill läsa mer om 1D world så kan ni läsa det här .
Mormor om du läser vart det ligger kan du vara jättesnäll och åka dit och köpa någonting, eller så kan jag komma till dig på Sportlovet, så åker vi dit! Om du läser detta blogginlägg så ring mig då! Kram kram från Mathilda!
 
 
Harry Styles flickvän!

Harry Styles flickvän!

17 februari 2013 18:31

Hej!!!! Jag är fett glad!!!!!!! :D :D :D :D

http://gotlandsbastablogg.blogg.se

Mathilda

17 februari 2013 18:32

Jag med!!

 
Zayn Maliks flickvän

Zayn Maliks flickvän

18 februari 2013 22:14

Heej Harry Styles Flickvän och Mathilda! Det är inte bara ni som är glada, jag är också glad!! :)

http://Gotlandsbastablogg.blogg.se

Mathilda

18 februari 2013 22:22

Kul att du också är glad!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - 25 augusti 2013 15:44

Hej! Jag LÄNGTAR tills på Onsdag! THIS IS US  #THISISUS #ONEDIRECTION #LOUIS #LIAM #NIALL #ZAYN #HARRY  ...

Av Mathilda - 24 augusti 2013 13:08

OMFG!! Zayn och Perrie är FÖRLOVADE!!! Jag kan inte fatta det, jag är så jävla glad för deras skull! Zerrie är så fina ihop! Det är Eleunor och Louis oxå! Älskar One direction! Liam har hittat en ny tjej som heter Sophia! ...

Av Mathilda - 24 augusti 2013 12:57

OMFG!! Jag längtar tills på Onsdag, jag ska gå och se THIS IS US med världens bästa stora syster <3! Det är min födelsedagspresent! <3 är jätteglad! Jag ÄLSKAR MIN SYSTER! <3 #Onedirection #Thisisus Puss från Mathilda!   Här är trailern til...

Av Mathilda - 19 juni 2013 14:06

Hej fina bloggen!! Hoppas allt är bra med er, allt är bra med mig! Japp, på för förra lödagen var det en månad sedan Liam, Louis, Zayn, Niall och Harry var i Sverige! Japp och dem kom ut med en stor nyhet dem ska på världsturne år 2014 oxå, då kommer...

Av Mathilda - 3 april 2013 21:16

Tjenare bloggen! Jag är sjuk, igen! :( Jättetråkigt.Om 5 dagar är det en månad innan dessa gossar kommer till Sverige!    One direction!!!!!!!!! Puss från mig!    ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Jättebra!
 Bra
 Sådär
 Inte den bästa
 Dålig
 Sämst
 Suger
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards