onedirectionsliv

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Mathilda - 17 september 2012 20:38

Hejsan! Idag har jag inte varit så glad som jag annars brukar vara för att igår så dog min klasskompis Jack! Han var precis som en helt vanlig naturlig kille, han fick gå i en vanlig skola fast han var lite annorlunda, men han var inte annorlunda på något konstigt sätt! Han var alltid vild när han körde med sin permobil han körde jättesnabbt men det gick alltid bra! Han ville ha en fest med alla i skolan för att han hade missat så många kalas när han var lite, dem som ordnade allt var stifelsen Min stora dag, min stora dag är en stiftelse som samlar in pengar till svårt sjuka barn som t ex Jack, så då får dem som är svårt sjuka får bestäma vad som skall hända på sin stora dag! Jack valde fest med kompisarna, Tobbe Trollkar och Mojje! Nä nu måste jag sova! God natt bloggen! R.I.P Jack!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg?
 Jättebra!
 Bra
 Sådär
 Inte den bästa
 Dålig
 Sämst
 Suger
 Vet inte

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards